niedziela, 20 listopada 2011

Trudne Sprawy: Stardoll Edition. SPAM.

Spam. To jeden z największych problemów XXI-wiecznego stardolla. : D Polega na tym, że jedna osoba pisze do drugie jakąś reklamę, np. swojego bloga, albo żeby zagłosować na CG. Najcześciej jest to : " Hej. Proszę dodaj się do obserwatorów mojego bloga. Sorki za spam : ) ; * " lub " VOTE ME CG ". Czasami jest to wkurzające. Zalogujesz się na stardoll, np. zmieniasz dollke, a tu u góry SPAM. =,= Oczywiście jak temu powiesz " nie spamuj xd " to on/ona powie " to nie jest spam " XD albo się nie odezwie... Nasze motto to " ZWALCZAJMY SPAM ! " xD Żeby nie było to ja też nie jestem bez grzechu, bo kilka razy pospamowałam, ale w porównaniu do niektórych mój spam jest jak igła w stogu siana : D

Do następnego postu ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz