czwartek, 3 listopada 2011

Oh ! Jaka ja jestem bogata !

Ten post będzie o głupich laluniach , które nazywają się `bogaczkami` .
Tak , tak . Jesteś bogata , masz służbę , kucharki , sprzątaczki , 30 pięter w domu , 190 samochodów , twój tata ma firmę , mama też . Zarabiają po 20 milionów tygodniowo . Ciekawa jestem , kto uwierzy w takie bajeczki . Inna bogaczka ? Tak , tak . Dużo mamy takich pokemonów z Polski.
Oto niektóre z nich . :

bogata_lilLady


Jej prezentacja : 
(kliknij , by powiększyć)

Jestem piękna i bogata . Nie mam ss bo to głupie i nie potrzebne . Kupisz sb tylko ciuchy . Pff.  I co z tego  ?
Bogata - powinna mieć ss , jeśli niby jest bogaczką to powinna też mieć wszystko ładnie zrobione , ale tak nie jest




sweetfencingfan






Jest bogata i  jest ss ! Cud !




Dollkę ma średnią , ale widać że plastik . 


Musiałam skopiować prezentację jej , bo inaczej za duży obrazek y wyszedł .





  RICH&BEAUTY       
Witajcie koleżanki i koledzy pozwólcie mi że powiem coś o sobie :* więc jestem mega bogata i mega ładna , mieszkam w willi z basenem jest tam ok . 20 pięter jest tam służba kucharki,sprzątaczki,ogrodnicy itd , jak by to wam powiedzieć jest to bardziej taki duży pałac rezydencja  ;) na zewnątrz mam piękny botaniczny ogród obok jest duży basen , wzdłuż rzeczka , kort tenisowy i inne tego typu rozrywki . Mam mega duży pokój i wielką garderobe w której mam buty,torebeczki i ciuchyy <3 lubie kolor różowyy mam iphonika różowego którego loffciam . Chodze oczywiście do prywatnej szkoły nie do jakieś publicznej , mam oczywiście swojego szofera który mnie zawozi do szkoły ( z moją bf  )  , na   różne przyjęcia imprezki, lub zakupki jak mi się podoba . Mam korzenie Francuskie i moja rodzina jest z bardzo królewskiej rodziny. Moi rodzice posiadają dużo willi na różnych kontynentach , moje ulubione sklepy to są:Chanel,Versace,Armani,Louis Vuitton,Gucci <3333 , Laventino,Moschino tribute, Alice Olivia tribute,Alexander Mc and so on :* Mój tatuś ma wielką firme w której sprzedaje jachty , też sprzedaje samochody typu jakieś porche bugatti itd , moja mama jest projektantką . No i jak będe miała czas to więcej napisze . Papapatki ;* Jak coś wybaczcie jak mam jakieś błedy .
Ps.Nie toleruje prostactwa,biednych ludzi i nie mile widziane są takie osoby na moim cute profilku
 założonym 23.10.11<3333
  Toleruje Bogatych Ludzi !
Baaajjjj loff
BY ME ;D





                                                      Jestem od ciebie ładniejsza i bogatsza ,
                   nie wieżysz to masz problem .





Ten ostatni tekst `Jestem od ciebie ładniejsza i bogatsza , nie wieżysz to masz problem` .


Nie dość że z błędem ortograficznym , to jeszcze takie gówno.
Ehh..


Jak  pisze że jest od nas ładniejsza , to poprosimy o fotkę ! 




-----------------------------------------------------------------------


I jeszcze któraś z nich napisała , że dobrze by było jak by na stardoll był wstęp tylko dla 


bogatych ludzi , albo płatny . Gorszych tekstów nie ma ?


Nie no sorry , ale na prawdę . Może i polki najładniejsze , ale i najgłupsze . : 3 Oczywiście 




mówię o tych `bogaczkach ` . ;D
I JAK na razie te całe bogaczki widziałam tylko z Polski .


Dołączą jeszcze jakieś ? Mam nadzieję że nie . 


Pzdr , Dogs.Unleashed ♥

1 komentarz:

  1. Powiem tyle - ja też mam sporo, ale... Nie chwalę się tym, bo bym była aspołeczna, tak jak ta "niby bogata", która w realu jest biedną, skromną dziewczynką, której rodzice wiążą ledwo koniec z końcem. Dam sobie głową urwać za to, że tak jest.

    OdpowiedzUsuń