niedziela, 20 listopada 2011

JeStEm PusTa LaLa I jEsTeM kUl

Post będzie o pustych lalach jak wynika z tytułu . 

doll_natalcia

Zaczęło się od tego , że napisała komentarz w mojej KG .

Zawszę odpisuję , tak więc jej odpisałam . A ona od razu oburzona itp . ( gdy pisała do mnie ten komentarz jej lalka była jak siostra Frankenstein`a ) Napisała mi że przywalam się do niej tylko dlatego że nie dostałam 5/5 , że usta mam 4 cm od nosa itp . Potem napisała do niej CrazyLolowinka (sama , nie zmuszałam jej) a tamta oburzona pisze teksty że ma mało lat ( do mnie też pisała ) itp . Odwiedźcie Klaudię lub doll_natalcia a przeczytacie pełne rozmowy . 
Po prostu idiotka do potęgi .
Nie dała mi 5/5 . I co z tego ? Jej dollka była jak damska wersja Frankenstein`a no proszę Was -.-

Idiotka z niej i tyle . : 3

Jutro napiszę post o podobnie ciotowatej --Ashley---

Pzdr . ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz