czwartek, 3 listopada 2011

JulitQa93 - ciąg dalszy .

Ten post jest kontynuacją posta napisanego przez Paulę - "Stardoll nudzi ? ". Otóż chciałam dodać trochę informacji o Julicie. Teraz pewnie pani Julicie. Otóż poszperałam trochę w internecie i dowiedziałam się, że owa dziewczyna startowała w konkursie na Miss Wałbrzycha. Ale nie wygrała ( chociaż widziałam że miała chyba najwięcej głosów internautów. sama na nią głosowałam xD ). Na prawde dziewczyna nazywa się Julita Kuriata i pochodzi z Modlęcina ( gdzie to do cholery ?! XD ) - wsi nieopodal Strzegomia w województwie dolnośląskim. Nadal nie wiesz gdzie to jest ? To masz problem. Wejdź na wikipedię i zobacz jak Cię to interesuję. Dziewczyna brzydka nie jest, a nawet myślę, że nadaje się na modelkę . ; D Oto parę jej fotek i krytyka do nich :D :

Kurde, trochę małe wyszło... Ale akurat te zdjęcie mi sie podoba : ) Nie wyszła sztucznie.

UUU ! Te zdjęcie mówi : " Och kochanie, jaką ja jestem dziwką, zgwałcisz mnie , OH, OH "
Plastik Fantastik ! I te buty ... FEEEEEEEEEEEEEE.

Te zdjęcie jest ZAJEBISTE ! Ładnie wyszłaś . Żadnej krytyki... XD


Dobra, ciekawe co teraz robi Julitka ? Studiuje, czy chodzi jeszcze do liceum ? Po co sprzedała konto ? Może poczuła się, że " jest za dorosła " na stardoll.

Kiedyś pisała, że nie cierpi zwierząt ! Pamiętam to, ale nie mam żadnych zdjęć.... Nie wiem jak tak można... Dobraa....

Może tyle o niej wystarczy . xD Dogs mnie wyręczyła i nie będzie trudnych spraaw XDXDXD Zresztą sama ich nie chciałam robić...

Dobra, do następnego postu, paaa. ;*;*;*.

*EDIT: Zapomniałam napisać ile ma lat XD Jest z 1993 roku, więc 17 lub 18 : D

1 komentarz:

  1. Ile ona ma lat tak wgl?
    Ona jest ładna? Ehh.. Ja ładniejsza hihi Na serio!
    Ta "dziefczynka" urody wg mnie nie ma ; /
    Moim zdaniem - przeciętna kobieta...

    A buty badziewne >:/ I jeszcze ta kiecka -.- Co to ma być?!
    Jedynie co, to figurę ma ;]

    OdpowiedzUsuń