sobota, 15 października 2011

Zapomniana, porzucona... ALE ŻAL. XD

Dzisiejszy artykuł dedykuję zapomnianej przyjaciółce po fachu KUBYWIKI97 . Mowa jest o agata_m555 . Jak dobrze pamiętam niegdyś była redaktorką na blogu stardollowe-ploteczki i nadal ją jest, chociaż od 25 sierpnia 2011 roku nic nie pisze xd. Ostatnio przypomniałam sobie o jej istnieniu i postanowiłam ją odwiedzić. Wchodzę, a tu zastaję :


Szczyt zaniedbania. Ten strój ma od 25 sierpnia ( prawdopodobnie) bo stylizację z tym oto strojem dodała na bloga stardollowe-ploteczki tego dnia. Tu macie dowód: http://stardollowe-ploteczki.blogspot.com/2011/08/youll-see-its-not-just-dream-now.html . Ostatnio logowała się 5 dni temu. Ja bym tak nie zaniedbała konta które ma prawie 6000 sp ! Jeśli bym na takie konto nie wchodziła wolałabym sprzedać, żeby komuś posłużyło... Ostanie odwiedziny: 3-4 dni temu. Tego nie skomentuję.
Oj Agatko, Agatko. Wchodź na swoje konto bo skończysz jak BloOondinaaa . Twoim kontem będzie się opiekować jakaś angielka (lub jakaś inna, np. Turczynka XD ), która nie będzie rozumiała po polskuu. XD

Dalej: Co ma znaczyć to " plebs nie ogarnia " w twojej prezentacji ? xd
Ostatnio w niektórych przypadkach choroby o nazwie : Nadmierniernie wyobrażana nieistniejąca bogatość " ludzie ( o ile ich tak można nazwać ) szaleją... Czy wszyscy są bogaci ? Myśle że większość nie. Dalej nie będę tego komentować. Jeśli to oznacza cos innego to ... Normalnie słowo "plebs" oznacza grupę najbiedniejszych osób w dawnych czasach...

Myślę, że dobrze mi wyszedł mój pierwszy post. Następny jutroo... O czym ? Sami się przekonacie. XD Byee. ; * Wasza Klaudyaa.

2 komentarze: